Via partner

E-mailmarketing in 60 minuten in 60 minuten , Jordie van Rijn

Artikelnummer: 9789461260505
Artikel 18 van 55
€ 3,00

KLIK HIER om te bestellen via partner 

E-mailmarketing in 60 minuten 1e druk is een boek van Jordie van Rijn uitgegeven bij Haystack, Uitgeverij. ISBN 9789461260505 

E-mail is een effectief direct marketingkanaal waarmee je snel resultaat kunt behalen. Iedereen kan mailen, maar hoe val je op in de overvolle inbox van je klant?

E-mailmarketingexpert Jordie van Rijn beschrijft hoe je een sterk e-mailmarketingplan ontwikkelt, opt-in adressen verzamelt en aantrekkelijke teksten schrijft. Lees ook hoe je succesvol doelgroepen segmenteert, campagnes test en event driven e-mails verstuurt. 

Als lezer van het boek kun je gratis het e-book 'Succesvolle e-mailmarketing' met actuele cases downloaden!

Weinig tijd, maar veel ambities? Informeer jezelf snel en grondig met de boeken in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten. De serie is een initiatief van Uitgeverij Haystack in samenwerking met Frankwatching.com, het toonaangevende platform over online trends, tips & tricks.

'Een praktisch boek voor iedereen die professioneel met e-mailmarketing werkt.'
Cor Molenaar, hoogleraar E-marketing & distance selling aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en auteur van de boeken 'Het einde van winkels?' en 'Red de winkel'.

'Een must voor elke dialoogmarketeer!'
Diana Janssen, directeur van DDMA, de Branchevereniging voor Dialoogmarketing.

'He knows what you must do to make e-mailmarketing effective for you.'
Dr. Dave Chaffey, CEO van smartinsights.com en auteur van het boek 'Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice'.

MENINGEN:Dit boek gaat over de inzet van e-mail bij de marketing van producten en diensten. De auteur is zelfstandig e-mail- en dialoog-marketingspecialist met meer dan tien jaar ervaring en doet onderzoek op dit terrein. Hij biedt veel handreikingen voor het commercieel gebruik van e-mail, met concrete tips en beproefde methoden. Sommigen menen dat e-mail in de marketing op zijn retour is door de opkomst van sociale media. Dit boek laat echter overtuigend zien hoe belangrijk de rol van e-mail nog is en kan zijn. Een beknopte en handzame uitgave, een deeltje in de serie 'Digitale trends en tools', gekoppeld aan het professionele platform www.frankwatching.com. Het is geschikt voor marketeers bij grote bedrijven, maar ook voor ZZP-ers die e-mail als relatief goedkoop middel inzetten. De (her)waardering van e-mail voor marketingdoeleinden komt ook aan bod in 'Een digitaal marketingplan in 100 dagen' (2012)* van Bert van Wassenhove. Dat boek is uitgebreider en legt meer een verband met andere middelen binnen een strategie. Pocketuitgave; normale druk.

Louis Smit

Voor een duidelijker beeld op e-mailmarketing is dit wel een aanrader om te bestellen. Niet duur en vol info die je een breder beeld geven.

 

Ik was aangenaam verrast om te merken dat er in een 60-minuten boekje nog zoveel waardevolle info beschreven wordt. Ondanks dat ik al de nodige ervaring had op het gebied van e-mail marketing, vormt dit boekje een waardevol handboek met nuttige tips.

Gewicht
0,196 Kg

Uit jaar:
2013-2015

Uitvoering:
Paperback

Aantal pagina's
208

NUR/NUGI
802

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Links

DVDs

Videogames

Games

© 2018 - 2024 Zoek2ehands.nl - Zoek 2ehands | sitemap | rss