Sales & Marketing
Managementboeken over sales en marketing
Is marketing en communicatie echt jouw ding? Vind hier de boeken die bij jouw interesse en vakgebied passen. Leer meer over hoe je het beste je marketing online in kan zetten op bijvoorbeeld sociale media en bekijk welke strategieën er gehanteerd worden in de markt. Wil je meer weten over hoe de mediawereld in elkaar zit? Ook daar hebben wij allerlei boeken over!
Via partner
Als Jij Een Merk Zou Zijn Ontdek Wat Je Kunt Leren Van Merken , Boer RuudWaarom bereikt de een alles wat hij of zij wil en lijkt bij een ander niets te lukken? Waarom is het ene merk succesvol en het andere niet? Dit boek legt op heldere en unieke wijze het verband tussen succesvolle merken en...
€ 7,00Via partner
De Go-Giver een inspirerend verhaal over de waarde van geven , Bob BurgDe Go-Giver vertelt het verhaal van de jonge en ambitieuze Joe, die smacht naar succes. Hij is een echte go-getter, een verkoper die vóór alles zijn omzettargets wil halen. Hij merkt echter dat harder werken hem niet dichter ...
€ 13,00Via partner
De Online Marketing Tornado Blauwdruk voor een wervelende online business , Tonny Loorbach"Een belachelijk compleet en no-nonsense stappenplan voor meer bezoekers, leads, klanten, fans en ambassadeurs via het internet. Geschreven door 2 gedreven expert op basis van de praktijk."
Het internet biedt kansen in...€ 11,00Via partner
De sportsponsors top 100 aller tijden , Bob van OosterhoutDe Sportsponsors Top 100 Aller Tijden is niet zomaar een ranglijst van de meest geslaagde of leukste sponsordeals uit de Nederlandse sporthistorie. Om te beginnen is het een feest der herkenning voor iedere rechtgeaarde...
€ 7,00Via partner
Durf! , Seth GodinWanneer was de laatste keer dat je iets voor de eerste keer deed?
Durf! is het nieuwste boek van Seth Godin. Durf! is een manifest om mensen aan te zetten iets te doen in plaats van erover na te denken, plannen te maken of...€ 3,00Via partner
Een zaak van... 3 - Een zaak van geld voor ondernemende of creatieve mensen die geld niet zo belangrijk vinden, of er juist veel meer van willen om hun dromen te realiseren , Ellen de Lange-RosEen zaak van... 3 - Een zaak van geld 1e druk is een boek van Ellen de Lange-Ros uitgegeven bij Faxion. ISBN 9789082027426
Anna, Joris en Orlando zijn hechte vrienden. Ze werken als zelfstandige, manager en creatieve ...€ 7,00Via partner
En? de essentie van professioneel adviseren , Edwin SchoutenEen managementboek waarin de essentie is beschreven van professioneel adviseren. Boordevol praktische tips over hoe je dat als adviseur doet en hoe je leiding geeft aan adviseurs.
Alle aspecten van de adviespraktijk komen aan...€ 24,00Via partner
PMO-special - Klantgericht telefoneren handleiding voor optimale telefonische bereikbaarheid en succesvolle telefoongesprekken , E. Bosmans Serie: PMO-specialPMO-special - Klantgericht telefoneren 1e druk is een boek van E. Bosmans uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052614960
Klantgericht telefoneren geeft u tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken...€ 4,00Via partner
Knuffel de klant! bezieling in klantbehoud , Rob SnoeijenEen boek vol knuffelinspiratie!
Klantknuffelen is dé nieuwe dimensie in klantbehoud en klantgroei; de enige manier om je nog echt te onderscheiden in een tijd waarin enkel klanttevredenheid niet meer volstaat.
Het is nu ...€ 4,00Via partner
Sales is sexy Tips en inspiratie voor vrouwen die meer willen verkopen, Lucinda DouglasVrouwen zijn succesvolle verkopers, maar wist jij dat zelf al? Je bent enthousiast, transparant en betrouwbaar, en dat is precies wat jouw klant zoekt. Geloof in jezelf en reken af met de twijfels die je dwarszitten...
€ 5,00Via partner
Salesvaardigheden , René SusanSalesvaardigheden 2e druk is een boek van René Susan uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers. ISBN 9789001863005
Salesvaardigheden laat jou als beginnende salesprofessional stapsgewijs kennismaken met alle facetten van het ...€ 20,00Via partner
SPIN Verkooptechniek hoe haal je grote orders binnen? , N. RackhamWat leidt tot succes bij grote orders? Waardoor zijn sommige verkopers voortdurend beter dan hun concurrenten? Waarom werken bepaalde afsluittechnieken wel bij kleine orders maar niet bij grote? Hoe kunnen verkopers hun ...
€ 8,00Via partner
Verkopen voor Dummies / deel Pocketeditie , Tom Hopkins Serie: Voor DummiesVerkopen voor Dummies / deel Pocketeditie 3e druk is een boek van Tom Hopkins uitgegeven bij Voor Dummies. ISBN 9789043031479
Verkopen is een vak apart, waar nog heel wat bij komt kijken. De derde editie van Verkopen voor ...€ 19,00Via partner
Winst.nl succesvol dankzij het internet , Eelco de BoerWinst.nl - Succesvol Dankzij Het Internet
In de afgelopen 10 jaar heeft Eelco de Boer meerdere internetbedrijven opgezet, 100 + websites laten bouwen en duizenden ondernemers geholpen bij het opbouwen of uitbreiden van een ...€ 11,00Via partner
Zorg voor een merk merkenbeleid in zorginstellingen , F. VelsMarktwerking in de zorg vraagt om keuzevrijheid: de zorgconsument moet kunnen kiezen. Dit gegeven vergt een omslag in het denken van zorginstellingen. Zij zullen zich op een andere manier moeten gaan positioneren en profileren...
€ 15,00