Via partner

De media-explosie trends en issues in massacommunicatie , Kees van Wijk

Artikelnummer: 9789039526415
Artikel 2 van 7
€ 6,00

DIT PRODUCT IS HELAAS MOMENTEEL BIJ ONS UITVERKOCHT (EN KUNNEN WIJ GEEN KORTING OP VERLENEN) U KUNT DEZE BIJ EEN VAN ONZE PARTNERS NOG VERKRIJGEN, KLIK HIER

BESTEL HIER

 

De media-explosie 4e druk is een boek van Kees van Wijk uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789039526415 

In ons dagelijks leven vindt een voortdurende confrontatie met massamedia plaats. We hebben te maken met een steeds groeiende verscheidenheid aan media-uitingen. Naast de traditionele media zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom van boodschappen. Alle reden om te spreken van een media-explosie. Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van massacommunicatie in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over massacommunicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends in de massacommunicatie en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heeft bewezen als standaardwerk over massacommunicatie. Dit handboek is bestemd voor de beroepspraktijk en het hoger onderwijs. Het is vlot geschreven met duidelijke voorbeelden uit de praktijk. De auteur biedt verschillende perspectieven, waardoor hij de lezer stimuleert zelf een mening te vormen. Deze vierde herziene druk is geheel geactualiseerd.

MENINGEN: Dit studieboek voor studenten communicatiekunde bevat een inleiding op het verschijnsel massacommunicatie, een overzicht van de belangrijkste resultaten van wetenschappelijk onderzoek op dit gebied en een deel over trends en issues in het informatietijdperk. Daarin gaat het onder meer over de rol van issues in het nieuws en de invloed die hiervan uit kan gaan op de reputatie van organisaties. Deze vierde druk is geheel herzien en geactualiseerd vanwege de vele veranderingen op het terrein van de media. Internet en interactieve 'sociale media' komen ook aan bod. Met foto's en illustraties in zwart-wit, tekstkaders, eindnoten, verwijzingen naar websites en literatuur en een register. De auteur is docent in het hogere beroepsonderwijs.

Jos van Dijk

Gewicht
0,836 Kg

Uit jaar:
2011

Aantal pagina's
430

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Links

DVDs

Videogames

Games

© 2018 - 2024 Zoek2ehands.nl - Zoek 2ehands | sitemap | rss