Via partner

Prikkel de koopknop kansen voor het fysieke winkelspel in 2020 , Carin Frijters

Artikelnummer: 9789081951104
Artikel 39 van 55
€ 10,00

KLIK HIER om te bestellen via partner 

Nu al 2de druk van Prikkel de Koopknop! Met geactualiseerde informatie en nieuwe inspirerende cases uit de praktijk.
Internet of niet: de winkel in het straatbeeld zal altijd blijven bestaan. Maar de spelregels veranderen wel in een rap tempo. De consument heeft hoge eisen en weinig tijd. Winkelen moet vooral relevant zijn en weer een feestje worden. Aan de retailer de taak om dat te bieden en de slingers op te hangen. Consumenten blijken zeer goed te prikkelen en zelfs een zogeheten koopknop te bezitten. Verleiden, verkopen en verbinden, daar gaat 'Prikkel de Koopknop' over. Zodat je omzet kunt blijven omarmen. Ook in deze concurrerende markt.
Alles komt aan bod: van klant en concept, tot retailstyling en retailmerchandise, en auteur Carin Frijters legt duidelijk uit wat de wenselijke stappen zijn. Met veel inspirerende voorbeelden en nieuwe tactieken om de consument te prikkelen, door de juiste inzet van retailtechnologie, instore communicatie, licht, kleur, geluid en geur.
Theorie en praktijk vullen elkaar aan, experts geven hun visie in praktijkcases, beelden laten 'zien' hoe de winkel van de toekomst eruit moet zien. De lezer vindt handige tips die hij snel kan doorvoeren, maar ook meer complexe strategieën die enige voorbereiding vragen. Aan het woord komen Philips Retail Lighting, Philips Retail Solutions, Materia, Wincor Nixdorf, Breque consultancy, Trendslator, Sizzer, Annindriya, Stivo, Branddoctors, MOOD en GfK. Het boek is aanstekelijk en inspirerend geschreven, en prikkelt de lezer om snel aan de slag te gaan.
Nieuwe prikkelende cases
Eind 2012 verscheen de eerste uitgave van Prikkel de Koopknop. Dit retailboek met een voorwoord van René Repko is een must voor retailers, formulemanagers, marketingmanagers, fabrikanten, stylisten, merchandisers, ontwerpers en eigenlijk voor iedereen met een passie voor retail en zich bewust is van de noodzaak om te veranderen.
Na een lovende ontvangst hier dan een tweede geactualiseerde druk met nog meer prikkelende cases, signaleringen en concrete handvatten. Onder andere:
* Het toenemende belang van flexibele concepten en samenwerken 
* Online gaat offline en ontwikkelt zich tot 'hybride retail' 
* Hoe prikkelt de Jumbo Foodmarkt zijn klanten? Alle stimuli in de praktijk gebracht
* Led is het. Deze energiezuinige, dynamische verlichting biedt ook voor de retail uitdagende mogelijkheden
* IKEA shopt bij de metro van Londen en weet zijn klanten zo nog beter te sturen in hun klantenreis
* Met een muziekmatrix van MOOD bepaal je welk geluid het beste past bij jouw concept
* Extra qr-codes en nieuwe links naar inspirerende fimpjes
Lees en bekijk ook de reviews van lezers van de eerste druk van Prikkel de Koopknop op www.cfretail.nl

MENINGEN: Eindelijk een boek dat helpt om leerlingen inzicht te geven hoe ze door gebruik van licht/ kleur/ geur en dergelijke in te zetten de klant kunnen verleiden tot aankoop van een product in de winkel!

Zeer leerzaam en prettig te lezen omdat er veel afbeeldingen, voorbeelden en cases in staan.

Gewicht
0,823 Kg

Uit jaar:
2012

Uitvoering:
Paperback

Aantal pagina's
255

NUR/NUGI
802 (Marketng), 656 (Vormgeving en design)

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Links

DVDs

Videogames

Games

© 2018 - 2024 Zoek2ehands.nl - Zoek 2ehands | sitemap | rss