Via partner

Als Jij Een Merk Zou Zijn Ontdek Wat Je Kunt Leren Van Merken , Boer Ruud

Artikelnummer: 9789043011075
Artikel 1 van 16
€ 7,00 (inclusief btw)

KLIK HIER OM TE BESTELLEN VIA PARTNER

Waarom bereikt de een alles wat hij of zij wil en lijkt bij een ander niets te lukken? Waarom is het ene merk succesvol en het andere niet? Dit boek legt op heldere en unieke wijze het verband tussen succesvolle merken en mensen. Het inspireert je om naar jezelf te kijken alsof je een merk zou zijn, vanuit drie elementen: je innerlijk, je uiterlijk en je gedrag.

Dit boek is geschreven voor iedereen die zich wel eens afvraagt: 'Wie ben ik?', 'Wat wil ik?' en 'Hoe kan ik dat realiseren?' Het najagen van het hoogste salaris en het grootste huis is niet zaligmakend: succes zit ook in een prettige relatie en lekker in je vel zitten. Het gaat er niet om dat je jezelf 'verkoopt' als merk, maar dat je streeft naar de optimale mix tussen succes op zakelijk gebied en in je privéleven.

In overzichtelijke stappen kun je jouw Persoonlijk-Merk-model invullen. Je toekomstdromen vormen de basis voor het bekijken van je innerlijk, het typeren van je uiterlijk en het daaraan koppelen van je gedrag. Door de vele herkenbare voorbeelden is dit boek beslist geen zware kost. Ontdek hoe authentiek en uniek je bent en maak jezelf Merk-Waardig.

MENINGEN: Een heel nuttig boek. Ik (43 jaar oud) zat me al een tijd af te vragen hoe m'n toekomst er uit zou kunnen zien. Dankzij dit boek ben ik er achter: ik ga een kledingzaak beginnen voor tweedehands tiener-kleding. Groetjes, Karen

Het boek leest lekker weg, laat je eigen situatie invullen en amuseert met parallellen uit de ervaring van marketeers en succesvolle merken. Het is een stapje op weg. Ik heb betere boeken gelezen over persoonlijke ontwikkeling, maar dit is wel een nieuwe kijk op jezelf; vanuit je imago. Verwacht geen wetenschappelijke diepgang, maar wel een enkele "gotcha".

Ik had al gehoord dat dit boek eraan zou komen en was heel benieuwd of het inderdaad zo toegankelijk is als werd verteld. En inderdaad, het leest heerlijk makkelijk weg. Ik vind dat de schrijvers op een heel prettige manier beschrijven wat je kunt leren van merken, zowel in je werksituatie als ook privé. Ik vind het echt een aanrader. Sandra

Tja, het boek speelt in op de hype die er is rondom merken en merkpersoonlijkheden. Het boek lijkt echter wel wat al te veel op het boek 'Het Merk IK(r)' dat eerder dit jaar uitkwam.

 

Gewicht
0,229 Kg

Uit jaar:
2005-2008

Uitvoering:
Paperback

Omslagontwerp (Vormgeving omslag):
Bataafsche Teeken Maatschappij, Rotterdam

Omslagfoto:
Ruud Boer(Max Koot Studio, Den Haag)

Vormgeving (Lay-out, Opmaak):
BEELDVORM, Pijnacker

Tekeningen van:
Bart van Erkel

Aantal pagina's
172

NUR/NUGI
800 Bedrijfskunde algemeen

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Links

DVDs

Videogames

Games

© 2018 - 2024 Zoek2ehands.nl - Zoek 2ehands | sitemap | rss