Via partner

Als disney de baas was in uw ziekenhuis 9 1/2 dingen die u anders zou doen , Fred Lee

Artikelnummer: 9789035230538
Artikel 1 van 2
€ 10,00 (inclusief btw)

KLIK HIER OM TE BESTELLEN VIA PARTNER

Dit meesterwerk van de door verpleegkundigen (moeder én echtgenote) omringde Fred Lee, stelt daadwerkelijk de perceptie en beleving van de patiënt centraal. Uiterst leerzaam voor dokters die zelf nooit patiënt zijn geweest.
Prof.dr. Armand Girbes, hoofd afdeling IC volwassenen en voorzitter divisie IV VUmc

Lee's aanpak leert ons dat goed gastheerschap niet zomaar een slim trucje is, maar een houding waardoor we ons veel meer betrokken voelen bij de kern van ons werk. Daar kan ons ziekenhuis alleen maar voordeel van hebben.
Jaap van den Heuvel, voorzitter raad van bestuur Reinier de Graaf Groep

Tevredenheid van patiënten hangt naast de kwaliteit van de medische zorg af van de manier waarop de zorg wordt aangeboden. Gastvrijheid en aandacht zijn daarbij kernbegrippen. Fred Lee zet dit op inspirerende wijze neer. Dit boek is daarmee een belangrijke stap in het verbeteren van onze klantgerichtheid.
Marjanne Sint, voorzitter raad van bestuur Isala klinieken

Een heerlijk boek waarin het echt gaat om de patiënt. Iedereen die in de zorg werkt, zal genieten van de herkenbare voorbeelden en anekdotes. Fred Lee weet op boeiende wijze verband te leggen tussen compassie voor de patiënt, excellente organisaties en het verkrijgen van loyale patiënten.
Tjitske Binkhorst, manager Patiënt-op-1, Kwaliteitsinstituut voor de gezondheidszorg CBO

Het zoveelste boek over patiëntvriendelijkheid? Het zoveelste boek over respectvolle bejegening? Integendeel! Fred Lee biedt concrete, vernieuwende en inspirerende handvatten om hoffelijkheid in elke vezel van een ziekenhuis te verankeren. Een must als je goede zorgverlening een warm hart toedraagt.
Klaas Soesbeek, senior adviseur kwaliteit, Groene Hart Ziekenhuis

MENINGEN: Een leuk, vrij toegankelijk boek dat de visie van Walt Disney en zijn kijk op de wereld/organisatie even naast het huidige zorgculteer legt en 9 punten aan kaart die Disney anders zou doen. Leuk geschreven

Fantastisch boek. Is vanaf heden het relatiegeschenk van Pharmalead geworden. Hoe kan je hoffelijk- en gastvrijheid uitstralen, terwijl je ook winst maakt en blijft maken.

Heel interessant boek over wat nou echt gastgerichtheid is, zeer leuk en duidelijk geschreven en heel herkenbaar omdat ik zelf in Disney heb gewerkt en alle voorbeelden uit het boek gebaseerd zijn op waarheid. Een heel leuk kijkje bij de gang van zaken achter de schermen van Disney en in een ziekenhuis.

Ik vond het boek heel herkenbaar en ook heel inspirerend!
Een must als je in de zorg werkt, en het geeft je ook veel voldoening in je werk, veel dingen die je eigenlijk wel weet maar waar je je niet van bewust bent.
Gewoon lezen! en toepassen in je dagelijks leven/werk.
Als iedereen dit boek zou lezen, ziet de zorg in Nederland er een stuk leuker uit ;-)

Interessante lectuur! Leest ook heel vlot
Lee heeft interessante en leuke ideetjes en geeft een toffe kijk op ziekenhuisbeleid
Kortom: een aanrader !

Leuke voorbeelden van servicegerichtheid en een een goede analyse waarom we in een ziekenhuis werken.
Sommige voorbeelden zijn wel typisch amerikaans (met bidden en zo) en soms is het wat langdradig maar eenieder die service verleent (of dat zou moeten doen) zou dit moeten lezen

 

 

 

Gewicht
0,359 Kg

Uit jaar:
2009

Uitvoering:
Paperback

Uitgever(Label):
Elsevier

Omslagontwerp (Vormgeving omslag):
Annelies Bast, Amsterdam

Vormgeving binnenwerk:
Annelies Bast, Amsterdam

Vertaald door:
Internationaal Tolkagentschap, Baarn

Oorsponkelijke titel
If Disney Ran Your Hospital 91/2 Things You Would Do Differently

Aantal pagina's
223

NUR/NUGI
897 Verpleegkunde en ziekenverzorging+801 Management algemeen

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Links

DVDs

Videogames

Games

© 2018 - 2024 Zoek2ehands.nl - Zoek 2ehands | sitemap | rss