Via partner

Geld Verdienen Met Sociale Media , Cor Hospes

Artikelnummer: 9789077881965
Artikel 1 van 1
€ 3,00 (inclusief btw)

KLIK HIER OM TE BESTELLEN VIA PARTNER

Als je bereid bent om met je klanten te communiceren, kun je met sociale media wel degelijk geld verdienen. Hoe je dat kunt doen, lees je in dit handige boek boordevol praktische tips en cases.

Sociale media hebben internet veranderd van een los eilandenrijk in een online ecosysteem waarin iedereen met iedereen communiceert. Blijf niet aan de zijlijn staan en neem deel aan alle discussies. Wijs met je verhalen mensen online de weg naar jouw voordeur, zodat ze online ook over jou gaan praten.

Marketingexpert Cor Hospes is een autoriteit op het gebied van guerrillamarketing en (online) storytelling. Als adviseur van Tsjee helpt hij ondernemingen bij guerrillamarketing- en socialemediacampagnes, en bij het ontwikkelen van storytelling. Meer weten over zijn ideeën? Lees dan zijn boeken 'Guerrillamarketing, nieuwe sluiproutes naar het hart van je klant’ en ‘Alle 13 goed, de beste online marketingtools'.

De visuals in dit boek zijn van Kim Ravers.

MENINGEN: Dit boek leest alsof Cor Hospes tegenover je zit en je het verhaal uit de doeken doet. En laat het aangaan van de dialoog nu net een van de rode draden van het boek zijn. Op een heldere en compacte manier komen alle do's en don'ts naar voren.
Handig boekje voor iedereen die wil weten of hij nu wel of niet iets met social media moet gaan doen en hoe je daar succesvol mee bent!

Dit boekje leest als een sneltrein, inderdaad prettige visuals, maar ik vond de inhoud mager. Het is een groot betoog dat je sociale media in je bedrijf moet integreren en met een kleine richtlijn wat wel en wat niet te doen. Wat ik erg miste was een betere uitleg hoe het aan te pakken. Het boekje zegt wel DAT je het moet doen, maar vervolgens mist een HOE en dat is voor de socialmediaFOOB natuurlijk niet echt handig.. Als je nog weinig kennis hebt van Social Media is dit niet het boekje om mee te beginnen, als je er wel wat kennis van hebt is het een handleiding om een social media strategie op te zetten voor je bedrijf.

Een boekje wat een tijdje op de markt is, maar nog steeds er actueel is, is: Geld verdienen met sociale media, geschreven voor Cor Hospes. Welke ook de boeken: Alle 13 goed! en Guerilla Marketing heeft geschreven. In dit nieuwste boek legt Cor Hospes uit hoe je met sociale media geld kunt verdienen, iets wat veel ondernemers en gebruikers van Twitter, Facebook en LinkedIn graag willen weten.
Het is een compact boekje dat in de eerste hoofdstukken goed ingaat op de wat sociale media nu precies zijn. Hierin wordt er uitgebreid stilgestaan bij het ontstaan van sociale media en de rol binnen de marketingmix en organisatie.
Vervolgens komen er 32 goede tips over hoe je omgaat met sociale media en wat je er allemaal mee kunt. In de video noem ik een aantal tips, maar er zijn er nog veel meer.
In het laatste hoofdstuk worden een aantal casussen besproken van grote bedrijven die social media hebben ingezet. Deze zijn erg leuk om te lezen.
Samenvatting
Samengevat is het boek Geld verdienen met sociale media echt een aanrader voor iedere marketeer die meer wil doen met sociale media. Het is een dun boeken, dat makkelijk leest en erg begrijpelijk is (ook voor iemand die nog niet bekend is met sociale media).

Een vlot geschreven boekje. Leuke layout met grappige cartoon tekeningen. Het boek geeft duidelijk aan hoe social media in elkaar zitten. Het is een aanrader voor zowel de ervaren social media gebruiker als de newbee. Helder geschreven.

Het boek leest als een sneltrein, want het is prettig geschreven en bevat speelse visuals. In 5 hoofdstukken word je geleid door de wereld van de sociale media. Hierin leer je talrijke nuttige tips en trucs om sociale media succesvol in te zetten. Ik heb al een aantal tips gebruikt wat direct resultaat opleverde. Ik vind het een aanrader voor iedereen die doelgericht sociale media wil gaan inzetten.

Ik heb heb dit boekje gekocht met het doel direct geld te kunnen halen uit social media. Bijvoorbeeld door gebruik te maken van advertisements, ondanks dat de titel misschien was misleidend lijkt had ik beter research kunnen doen.
Het boekje bevat teveel verwijzingen naar andere boekjes van dezelfde auteur. Ook stoorde me ik een beetje aan populair taalgebruik.

Gewicht
0,14 Kg

Uit jaar:
2011

Uitvoering:
Paperback

Uitgever(Label):
Haystack, Zaltbommel

Aantal pagina's
143

NUR/NUGI
800 Bedrijfskunde algemeen

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Links

DVDs

Videogames

Games

© 2018 - 2024 Zoek2ehands.nl - Zoek 2ehands | sitemap | rss