Via partner

Het wonder van het kruis de laatste achttien uur voor Jezus' sterven , W. Van De Kamp

Artikelnummer: 9789080954618
Artikel 43 van 44
€ 9,00 (inclusief btw)

KLIK HIER OM TE BESTELLEN VIA PARTNER

Als lezer wordt je op indrukwekkende wijze meegevoerd naar de zeven momenten waarop het bloed van Jezus vloeide, waardoor de zeven wonderen van het kruis in jouw leven kunnen plaatsvinden.

God heeft er de voorkeur aan gegeven mensen te redden, die de onzinnige boodschap geloven dat Christus voor hen aan het kruis is gestorven.’ (1 Korintiërs 1:21)

Wat speelde zich af rondom de kruisiging van Jezus van Nazareth, de Zoon van God? Begrepen zij, die persoonlijk betrokken waren bij de kruisiging van Jezus, wat er precies gebeurde en waarom Hij stierf? Wisten zij dat de loop van de geschiedenis in enkele uren een volkomen andere wending zou nemen? Door naar deze mannen en vrouwen te kijken, die er met hun neus boven op stonden, worden ook wij geconfronteerd met de vraag: Begrijpen wijzelf de betekenis van het wonder wel zo goed?

Niet eerder verscheen een boek waarin de laatste achttien uur voor Jezus’ sterven (inclusief de kruisiging) zo indringend werd beschreven als in dit boek. Als lezer wordt u op indrukwekkende wijze meegevoerd naar de zeven momenten waarop het bloed van Jezus vloeide, waardoor de zeven wonderen van het kruis in uw leven kunnen plaatsvinden.

De persoonlijke – en vooral eerlijke – getuigenissen, die door het boek verweven zijn, brengen het wonder van het kruis zo dichtbij, dat u vol verwondering gaat ontdekken dat de zeven wonderen van het kruis samen één wonderlijk geschenk vormen van God de Vader voor al zijn kinderen hier op aarde.

Na vijf jaar heeft Wilkin van de Kamp drie hoofdstukken uit het boek ‘Het wonder van het kruis’ herschreven. Wilkin: ‘Als schrijver heb je altijd het gevoel dat een boek nooit echt af is. Toch komt er een moment dat je er letterlijk en figuurlijk een punt achter moet zetten en het boek naar de drukker gaat. Nu, vijf jaar later, heb ik een drietal hoofdstukken herschreven omdat ik het gevoel had dat ik deze hoofdstukken nu beter kan verwoorden dan toen. Met de herziene uitgave hebben we besloten ook de cover van het boek te vernieuwen. En we zijn blij dat de veranderingen in de tekst nog net op tijd in de Engelse en Spaanse vertaling van het boek konden worden opgenomen!

MENINGEN: Als u niet alleen probéért te begrijpen maar daadwerkelijk gáát begrijpen wat er gebeurd is op Gods geweldige "bevrijdingsdag" door Jezus Christus tot stand gebracht, die móet dit boek gaan lezen. Het zal u door merg en been gaan hoe lief God u heeft. Zoveel liefde, bijna onvoorstelbaar en dat voor ons, ook eens zijn vijanden. Geschreven door iemand die er met zijn hart blijkbaar heel dicht bij is geweest. Bedankt dat wij - en onze gehele gemeente - deelgenoot mochten zijn van zoveel hemelse openbaring. Al die fraai uitgevoerde kruisbeelden in de RK-kerk ten spijt. Al die fraaie schilderijen en muurschilderingen ten spijt. Dat krijg je als je niet tegen het bloed van het Lam kunt. Mij zijn de ogen nóg verder open gegaan. Wilkin vd Kamp is wonderbaar gezegend zodat ook wij door deze aangrijpende openbaring gezegend zouden kunnen worden. Bedankt, want dat is wat er gebeurd is. Inmiddels is iedereen dit boek aan het lezen.

De laatste 18u worden er perfect in uitgelegd!

Fantastische uitleg en verhalen van beleving uit eigen ervaring

Fijn om te lezen en Bijbelteksten op te zoeken

Geen lege momenten in je leven

Heel duidelijk geschreven onderwijs over wat het offer van Jezus aan het kruis voor ons kan beteken, als we het ons eigen maken. echt verdiepend onderwijs, waar voor mij, die altijd christen is geweest, toch nog heel veel nieuwe dingen in staan. Met mooie verwijzingen naar teksten en verbanden tussen oude en nieuwe testament. Je krijgt heel duidelijk inzicht over de laatste 18 uur van het leven van Jezus. Dus duidelijk wel bestemd voor mensen die in God geloven en hun geloof willen verdiepen.

Heel duidelijke boodschap. Komt tot de kern om te geloven

Hoewel ik veel heb gelezen over het kruis van Jezus Christus sprak dit boek mij heel erg aan. Het is zeer verhelderend en met een diepe passie geschreven, een diepe liefde voor Jezus, de schrijver bleek in staat om die liefde over te brengen, ik heb het boek inmiddels aan meerdere mensen cadeau gedaan. Het is niet alleen verhelderend, het is ook zeer aangrijpend, het geeft een dieper inzicht in wat daar in Jeruzalem, op die heuvel, aan dat kruis gebeurde.
Ja, ik kan het iedereen aanbevelen, of je nu een volgeling van Jezus Christus bent of niet, Christenen en niet-Christenen zullen met ontzag vervuld worden voor deze Mens, Jezus Christus, door het lezen van dit boek

Met de woorden 'voor mij' is alles samengevat. Jezus' bloed vloeide, tot zeven keer toe. Het boek laat iets zien van het bittere lijden en sterven van Hem, Die ik mag liefhebben. Waarom dit lijden....? Voor mij! Zonder dat bloed zou het voor mij gelden: Voor eeuwig verloren, maar nu: Voor eeuwig verkoren. Van harte ter lezing aanbevolen.

Gewicht
0,381 Kg

Uit jaar:
2005-2007

Uitvoering:
Paperback

Drukkerij
Koninklijke Wöhrmann, Zutphen

Uitgever(Label):
CrossLight media , Aalten

Omslagontwerp (Vormgeving omslag):
Jens Neuhaus, www.icancreative.de, Bocholt, Duitsland

Aantal pagina's
293 (Versie met bruine kaft uit 2008 heeft 5 pagina's meer!)

NUR/NUGI
GEEN OPGAVE

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Links

DVDs

Videogames

Games

© 2018 - 2024 Zoek2ehands.nl - Zoek 2ehands | sitemap | rss